NETWORK MARKETİNG


Evde marketing iş imkanları : Evinizden üye olup yine evinizde satarak para kazanabileceğiniz adreslere yer vermek istedim.Başlangıçta temsilci oluyorsunuz.sonrasında takım öncülüğü satışınıza göre prim  ile birlikte bağlı olduğunuz firmadan hediyelerinize ilaveten  performans priminizi evde rahatlıkla kazanabilir bu sektörde kendinize kariyer imkanı elde etmiş olursunuz.


















SEKTÖR HAKKINDA

Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Konfederasyonu

daha fazla bilgi almak için tıklayınız!
Avrupa Doğrudan Satış Dernekleri Konfederasyonu 

daha fazla bilgi almak için tıklayınız!

Saladmaster Türkiye'de
           1946 Yılında kurulan SALADMASTER bugün 46 ülkede 500 e yakın distribütörü ile Dünya’nın her yerinde doğrudan satış yöntemiyle ürünlerini tüketicilerle buluşturuyor. SALADMASTER, 65 yıldır çalışmalarına ara vermeden sağlıklı beslenme konusunda yardımcı olmak amacıyla piyasada eşi bulunamayan birçok ürün geliştiriyor Merkezi Amerika’nın Teksas eyaletinde Dallas şehrinde bulunan şirketin tüm ürünleri İsveç’te özel üretilen 316-Paslanmaz Çelik-Titanyum alaşımından Amerika Wisconsin eyaletindeki fabrikasında üretiliyor. 316 Ti Titanyum Paslanmaz Çelik Pişirme Sistemi ile zamandan, paradan ve aynı zamanda enerjiden büyük ölçüde tasarruf sağlayarak kullanıcılarının bütçesine yardımcı olurken, ömür boyu ürün garantisi sunuyor.
2011 Yılında Readers Choice tarafından yapılan değerlendirmede dünyanın “En iyi Pişirme Ürünleri Markası” ve “En İyi Mutfak Aleti” ödüllerini kazanan SALADMASTER ayrıca 2010 ve 2011 Yılları Dünya Doğrudan Satış Derneği tarafından En Etik çalışan doğrudan satış şirketleri arasında gösterilmiştir.
SALADMASTER'ın size sundukları;
Ücretsiz üyelik fırsatı,
Dünya standartlarında eğitim,
Esnek çalışma saatleri,
Yüksek kaliteli ürünler,
Sınırsız kazanç potansiyeli,
Yurt içi,yurt dışı 1.sınıf seyahatler,
Ücretsiz ürün kazanma fırsatları.....
http://www.saladmaster.com


KATALOGTAN BERABER KAZANALIM. DORE
Merhaba ARKADAŞLAR,
Benimde ek iş olarak yaptığım katalogdan satış için temsilcimiz olun. Ürüne göre kazancınız değişiyor, kozmetikten, mutfak ürünlerine, parfümlerden ev ürünlerine kadar uygun fiyata insanlara göstermiş olduğunuz katalogdan satış yapabiliyorsunuz. DORE 
Deneyin görün derim ben.
 Telefonum 0 535 958 91 99
telefonumdan arayabilirsiniz.
Ayşe Ahu








Avrupa’da Doğrudan Satış


2007 Yılında Sektörümüze Kısa Bir Bakış


Doğrudan satış – tüketim mallarının ve/veya hizmetlerinin doğrudan satıcılar tarafından sabit perakende satış

noktalarından uzak yerlerde tüketicilere açıklanarak ve gösterilerek yüz yüze görüşme şeklinde doğrudan satışıdır.














Son 5 yıl içinde düzenli büyüme ile önemli bir dağıtım kanalı
Gelecek büyüme için olumlu göstergeler
Ufukta önemli yasal mevzuat konuları görünüyor – kapıdan satışlar, iş yasası konuları da dahil, AB tüketici yasasının revizyonu
Ipsos Mori Araştırması – sektördeki gerçekler ve eğilimler konusunda önemli bulgular




The Ipsos MORI Araştırması






Ipsos MORI tarafından 2007’de yapılan kapsamlı sosyoekonomik araştırma
7 AB Üye Ülkesinde yapılmıştır - İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, Polonya Çek Cumhuriyeti ve Finlandiya – AB Doğrudan Satış
faaliyetlerinin % 80’ini temsil etmektedir.
Anketler 43 doğrudan satış şirketinde ve 2800 doğrudan satıcı arasında yapılmıştır
2000 yılında PriceWaterhouseCooper tarafından yapılan analizin devamı niteliğindedir
SELDIA tarafından yıllık bazda 32 Avrupa ülkesinde derlenen sektör verileriyle desteklenmiştir.

Avrupa’da sektörün olumlu sosyoekonomik etkilerini vurgulamaktadır






Güçlü Bir Avrupa’nın Desteklenmesi




Avrupa’da Rekabetin Desteklenmesi







Büyüyen sektör - son 5 yılda doğrudan satışlarda sürekli büyüme
( % 9,6 bileşik yıllık büyüme 02-06)
Avrupa’da 2006’da 20 milyar Euro ciro (AB 25 ülke + 7 AB dışı ülke)
Hemen her organizasyon önümüzdeki 2 yıl için satış artışı tahmin etmektedir
7 yılda Doğrudan Satış şirketlerinin vergi katkısı iki katını aşmıştır
İmalatın % 78’i AB içinde yapılmaktadır






Fırsatlar Sunulması








AB’nin 25 ülkesinde 3 milyon doğrudan satıcı (Malta ve Kıbrıs dahil değildir)
Yönetim ve imalatta 50 000’den fazla insan tam zamanlı çalışmaktadır.
Şirketler son 5 yılda satış gücünde % 14 artış bildirmişlerdir
Doğrudan satıcıların % 25’i daha önce işsizdi (2000’de % 14)
Yarı zamanlı işte AB kadın nüfusunun % 4.5 ‘unu temsil etmektedir
1.5 Milyondan fazla tam zamanlı eşdeğer iş üretilmektedir







Girişimciliğin ve Yeteneklerin Desteklenmesi








Büyüme ve Yeni İşlerle ilgili Lizbon Stratejisini desteklemektedir
girişimcilik, kadın girişimciliği ve beceri geliştirilmesi desteklenmektedir
Doğrudan satıcıların % 83’ü kadındır ve yarı zamanlı çalışmaktadır
% 88’i doğrudan satışın satış becerilerini geliştirdiğini ve % 81’i daha iyi bir
yönetim yeteneği geliştirdiğini belirtmiştir
% 45’i doğrudan satıştan elde ettiği gelirin bir kısmını kişisel gelişme için
harcamıştır.Örn. bir kurs takip etmek gibi.
AB içinde 3 milyon doğrudan satıcıya düşük maliyetli iş fırsatları
sağlamaktadır







Daha İyi bir İş / Yaşam Dengesi












Doğrudan Satış daha iyi bir iş / yaşam dengesi ve daha çok esneklik sunar
Doğrudan satıcıların % 65’inin evlerinde 3 veya daha fazla
insan yaşamaktadır (çocuklar, yaşlı akrabalar)
% 29’u 50 yaşın üzerindedir – rakam AB ortalamasının oldukça üzerindedir
% 97’si bunun çok esnek bir iş olduğunda mutabıktır
% 73’ü işin ailelerinin yaşam kalitesini geliştirdiğini söylemiştir
% 18’i yüksek eğitimlidir (2000’de % 13 idi), % 28’inin üniversite
diploması vardır (2000’de % 13 idi)







İş Tatmini









% 80’i doğrudan satış işinden memnundur (2000’de % 60 idi)
Temsilcilerin % 94’ü çalıştıkları doğrudan satış şirketinin kendilerine
adil davrandığına inanmaktadır
% 80’i kendi kendisinin patronu olmaktan hoşlanmaktadır
% 95’i doğrudan satışın ek para kazanmak için iyi bir yöntem olduğuna
inanmaktadır
Doğrudan satıcılar kazançlarını nasıl harcıyorlar?








Ana Mesajlar










Doğrudan satış düzenli olarak büyüyen (% 9.6 bileşik yıllık büyüme 02-06)
20 milyar euro tutarında bir dağıtım kanalıdır
Avrupa’da 9 milyondan fazla doğrudan satıcı
(25 AB Üye Ülkesi + 7 AB dışı ülke)
Yaklaşık 4 milyon dolaylı tam zamanlı iş yaratmaktadır.
Kadın girişimciliğini desteklemektedir, yaşlı çalışanları iş yaşamına katmakta
ve dinamik bir ekonomi yaratmaktadır
Becerileri geliştirme, ekstra gelir elde etme ve yaşam kalitesini geliştirme
fırsatı







IPSOS MORI AVRUPA SOSYO-EKONOMİK ARAŞTIRMASININ SONUÇLARI




1. Cinsiyet



Kadınlar …Doğrudan Satış Büyümesinin Ardındaki Güç !




Ipsos MORI tarafından doğrudan satış konusunda yapılan son araştırma sonuçları aşağıdaki verileri ortaya koymaktadır:














Doğrudan Satış sektöründe faaliyet gösterenlerin % 83’ünü kadınlar oluşturmaktadır. Sektörde faaliyet gösterenler doğrudan satışın kendilerine sunduğu kazanç fırsatından ve profesyonel yeteneklerini geliştirme fırsatından memnunluk duymaktadırlar.









2. Doğrudan Satışcıların Yaşı



Yaşlanmak, doğrudan satışta başarılı olma yolunda bir engel değil !




Son Ipsos MORI Avrupa Doğrudan Satış Araştırması, doğrudan satışın her yaş grubundaki insanlara kazanç fırsatı sunmakta olduğunu ortaya koymaktadır :














Satış gücünün % 43’ünü oluşturan kişiler 35 ile 49 yaş grubu arasında olup, % 20’si ise 50 yaş üstündedir.;
Doğrudan satışcıların ortalama yaşının Avrupa İş Gücü Piyasası ortalama yaşından belirgin bir şekilde yüksek olduğu belirlenmiştir.
Doğrudan satışta sunulan kazanç fırsatlarındaki esneklik, daha yaşlı kişilerin iş gücü piyasasına geri dönmesini teşvik etmektedir









3. Kadınlara Özel Girişimcilik



Avrupa da Girişimcilik varlığını sürdürmekte…

Özellikle doğrudan satışcı kadınlar arasında !














Avrupada şu anda sadece %30 oranında girişimci sayılabilirken bunlardan sadece %8,6’sı serbest girişimci olarak çalışmaktadır. Doğrudan Satış konusunda Ipsos MORI’nin yaptığı araştırma sonuçlarına göre doğrudan satışda faaliyet gösteren %83 oranındaki kadınların büyük çoğunluğu serbest girişimcidir.
Doğrudan satışın Avrupa Sosyal İstihdam politikasında güçlü katkıları gözlemlenmiştir.





4. Esneklik



Çalışma ortamında esneklik ve tercih fırsatı…

Doğrudan satış bu fırsatları kesinlike sunmaktadır.














Doğrudan satış; zaman, lokasyon ve taahhüt konularında tamamen esnek çalışma fırsatları sunmaktadır. Doğrudan satış evden yürütülebilir ve özel çalışma ortamına ihtiyaç duymamaktadır. Bu işe sıfırdan başlanabilir ve profesyonel satış bilgi ve becerileri için büyük yatırımlara ihtiyaç duyulmamaktadır.Doğrudan satışcı olmak için birden fazla neden vardır. Bu sektörde faaliyet gösteren doğrudan satışcıların % 49’u kazanç fırsatı nedeniyle bu sektöre ilgi duyduğunu ve satmakta oldukları ürünleri beğendiklerini ve bu işi yaparken büyük heyecan duyduklarını ifade etmişlerdir.Sektörde faaliyet gösteren doğrudan satışcıların % 26’sı ise doğrudan satışın sunduğu bağımsızlık ve esnekliğin yanısıra hiçbir baskı duymadan kendi işini kurma fırsatından etkilendiklerini açıklamışlardır.





5. Düşük risk alarak kazanç fırsatı - Memnuniyet



Doğrudan Satış… herkez için iş fırsatı














Son Ipsos MORI araştırması doğrudan satışcıların %80’ninin doğrudan satış aktivitelerinden son derece memnun olduklarını ortaya koymaktadır. Doğrudan satış herkeze, erkeklere, kadınlara, çiftlere, annelere, öğrencilere, her yaş grubuna ve her seviyeden tecrübeye sahip sosyal gruplara eşit iş fırsatı sunmaktadırIpsos MORI tarafından yapılan araştırmaya katılan doğrudan satışcıların %18’i yüksek öğrenime sahip, %28’i ise üniversite mezunudur. Bu sektör iş gücü piyasasının farklı kesimlerinin dikkatini çekmeye devam etmektedir.Doğrudan satışa başlamak için çok küçük bir yatırıma ihtiyaç vardır. Bu nedenle Avrupa da gittikçe artan sayıda kişi doğrudan satışa ilgi göstermektedir.









6. Gelir alternatifleri – Doğrudan satış yaşam döngüsünün her anında yardımcı olmaktadır



Doğrudan Satış… Yaşam döngüsünün her anında kazanç fırsatı sunmaktadır










Doğrudan satış yaşam döngüsü içinde yarı-zamanlı gelir getiren bir işin geliştirilerek tam zamanlı başarılı bir işe dönüşmesi için fırsat sunmaktadır.


Doğrudan satış, tam zamanlı işe alternatif olarak yeni çalışma fırsatları sunmaktadır.
Doğrudan satışcıların %25’i daha önce işsiz olan kişilerden oluşmaktadır. Doğrudan satış şirketleri, sektörde faaliyet gösteren kişilere sürekli eğitim sağlayarak onların eğitimlerini, yetenek ve becerilerini geliştirme şansı vermekte ve işlerini daha iyi yönetmelerinie yardımcı olmaktadır.









7. Bağımsızlık – refah devletinde daha az baskı



Doğrudan satış girişimcilik kültürünü desteklemektedir… refah devletinde ise baskıyı azaltmaktadır.





Doğrudan satış insanları bağımsız ve kendilerine güvenen girişimciler olmaları konusunda yüreklendirmektedir. %83 oranında kadın katılımcı ile doğrudan satış sektörü büyümesine devam etmektedir ve sektör memnuniyet oranı %80 olarak belirlenmiştir. Daha bir çok bağımsız girişimci yaratacak olan doğrudan satış sektörü gelecek için pozitif görüşlere sahiptir.


8. Sektörün ekonomiye katkıları



Doğrudan satış : Avrupa Ekonomisine katkıda bulunan sektör

Avrupa da 1000 den fazla şirket ve 20 milyar Euro . satış cirosu ile sektör büyümeye devam etmektedir. Bu şirketlerden bir çoğu faaliyet gösterdikleri yerlerde güçlü ve güvenilir şirketler olup 5 milyar Eurodan fazla miktarda vergi ödeyerek ekonomiye katkılarını sürdürmekte olan şirketlerdir.
9 milyondan fazla doğrudan satışcıya kazanç fırsatı sunmaktadırlar.
50,000 den fazla sayıda kişiyi idari kadrolarında, üretim, pazarlama, lojistik ve benzeri bölümlerinde görevlendirmektedir.
Ürünlerin % 78’si Avrupa menşeli ürünlerdir.




9. Yeni ve yenilikçi ürünlerin dağıtımında rekabetçi satış kanalları



Doğrudan satış global markaların dağıtımında diğer satış kanallarnı tamamlamaktadır.







Büyük endüstriyel gruplar doğrudan satış şirketlerine yatırım yaparak veya ürünlerini dağıtmada doğrudan satışı alternatif satış kanalı olarak seçerek aktivitelerini değiştirmişlerdir. (L’Oréal, The Virgin Group, Unilever, Bertelsmann, Yves Rocher, etc)Doğrudan satış şirketlere, yenilikçi ve özellikli olan, henüz mağazalarda yer almayan ürünlerini dağıtma fırsatını ve geleneksel perakende mağazalarda yer almak için gerekli tanıtım ve büyük promosyonlar ile rekabet etme gücü olmayan şirketlere ürünlerini sunma fırsatını vermektedir.


Aynı zamanda pazarlama ürünlerine tüketiciye ulaşma yolunda marka olma konusunda da yardımcı olmaktadır.





10. Sosyal Uyum



Doğrudan satış kırsal ve kentsel bölgelerde daha geniş sosyal uyum sağlanmasına katkıda bulunmaktadır.





Doğrudan satışın doğası yüz yüze satıştır ve doğrudan satışcılar ile müşteriler arasında kişisel ürün tavsiyesi oldukça yaygındır. Parti düzenleyerek satış yapmak sosyal olarak uygun karşılanmaktadır ve doğrudan satışcıların %34’ü bu yöntemi kullanmaktadır. Özellikle kırsal bölgeler gibi sosyal iletişim ağının etkin olduğu bölgelerde bu yöntem gelişmektedir (%39).Doğrudan satışın büyük alışveriş merkezleri ve süpermarketlere karşı esnek alternatif olarak faaliyet göstermekte olduğu kentsel bölgelerdeki uygulanma oranı ise % 66’dır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder